FAQ

Často kladené dotazy — ZOYA Fashion

Nákup a účet

Jak vytvořím objednávku?

Přidejte vybrané produkty do košíku, přejděte k pokladně, zvolte dopravu a platbu a potvrďte. Po odeslání objednávky přijde potvrzovací e-mail se sledovacím odkazem.

Potřebuji pro nákup účet?

Nikoliv. Účet však doporučujeme – je nutný pro sbírání bodů ve věrnostním programu a automatické slevy.

Lze objednávku po odeslání upravit nebo zrušit?

Kontaktujte nás co nejdříve e-mailem/telefonicky. Možnosti úprav závisí na stavu zpracování a expedice.

Kde zadám slevový kód a jak fungují body?

Kód vložíte v košíku. Body se přičítají registrovaným zákazníkům za nákupy a speciální akce; po dosažení prahů se sleva uplatní automaticky v košíku.

Mohu spojit více objednávek do jedné zásilky?

Napište nám neprodleně po vytvoření objednávek; sloučení je možné pouze před expedicí.

Platby

Jaké způsoby platby nabízíte?

Nabízíme tři možnosti: bankovní převod (údaje obdržíte v potvrzovacím e-mailu), dobírku (u dopravce; je spojena s vyšším poplatkem za zpracování) a elektronické platby přes platební systémy GoPay a Twisto, včetně plateb kartou.

Je možné platit kartou / online a je to bezpečné?

Ano. Online platby (GoPay, Twisto) a platby kartou probíhají přes zabezpečené platební brány se šifrovaným spojením (SSL).

Nabízíte dobírku?

Ano. Platba při převzetí je dostupná u zvolených způsobů doručení; počítejte s vyšším poplatkem za zpracování oproti jiným metodám.

Dostanu fakturu/e-paragon?

Potvrzení a platební údaje zasíláme e-mailem po objednání. V případě dotazů k daňovému dokladu kontaktujte prosím podporu na info@zoyafashion.cz.

Doručení a doprava

Jaké máte možnosti dopravy v ČR?

Doručujeme prostřednictvím kurýrních společností DPD, GLS, PPL a České pošty. Nejlevnější variantou je Balík do Balíkovny (Česká pošta). Osobní odběr neposkytujeme – prodej probíhá výhradně online a zásilkově.

Jak dlouho trvá doručení?

Obvykle 1–2 pracovní dny od odeslání. Po přijetí platby objednávku zpracujeme a průběžně vás informujeme e-mailem (datum doručení = datum odeslání + doba doručení).

Od jaké částky je doprava zdarma?

Doprava zdarma je při objednávce od 1 800 Kč.

Posíláte i do zahraničí?

Ano. Přibližné doby doručení: 1–2 dny (AT, DE, LU, PL, SK, LV, EE, LT, BE, NL), 2–3 dny (BG, DK, RO, HU), 3–4 dny (FR, ES, IT, HR, IE, LI, SM), 5–6 dnů (PT, SE), 7–10 dnů (např. FI, NO, CH, UK a další). Pro ostatní země nás prosím kontaktujte.

Jak sleduji zásilku?

Po odeslání obdržíte e-mail s odkazem na sledování zásilky od dopravce.

Vrácení a výměna

Kolik mám času na odstoupení od smlouvy?

Na odstoupení máte 14 dní od převzetí. Následně prosíme zaslat zboží zpět do 14 dní od podání odstoupení.

Jak zboží vrátím?

Nejjednodušeji přes Zásilkovnu (Packeta) – při vrácení uveďte IČO: 92084148. Případně odešlete balík na adresu pro vratky (viz níže) a přiložte vyplněný formulář pro vrácení.

Na jakou adresu poslat vrácení?

Olza Logistic – ZOYA, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín, Česká republika.

Kdo hradí náklady na vrácení?

Náklady na zaslání zpět hradí zákazník (pokud zákon nebo uznaná reklamace nestanoví jinak). Zboží by mělo být kompletní, nepoškozené a bez známek použití, ideálně v původním obalu.

Kdy dostanu peníze zpět?

Po doručení zboží proběhne kontrola obvykle do 3 pracovních dnů. Vrácení částky provádíme do 14 dnů po kontrole – převodem na účet / na původní platební kartu.

Chci jinou velikost – děláte výměny?

Pro nejrychlejší vyřízení doporučujeme původní produkt vrátit dle postupu výše a vytvořit novou objednávku na požadovanou velikost/model.

Reklamace a záruka

Jak podat reklamaci a co přiložit?

Reklamaci zašlete na info@zoyafashion.cz. Uveďte jméno a příjmení, e-mail, číslo/den uzavření objednávky, popis závady, požadovaný způsob vyřízení a relevantní okolnosti (případně foto/video).

Jak rychle reklamaci vyřizujete?

O reklamaci rozhodujeme ihned, ve složitých případech do 3 pracovních dnů. Vyřízení včetně odstranění vady proběhne bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, pokud se nedohodneme jinak.

Jaká je záruční doba?

Na spotřební zboží lze uplatnit práva z vad v zákonných lhůtách (obvykle 24 měsíců od převzetí) dle českých právních předpisů.

Kdo hradí dopravu při uznané reklamaci?

Pokud uznaná reklamace zahrnuje odeslání nového produktu nebo odstranění nesouladu, náklady na dodání hradí obchod.

Velikosti a střihy

Kde najdu tabulku velikostí a jak měřit?

U produktů uvádíme rozměry v cm. Před nákupem změřte obvod hrudníku (případně pas), délku šatů a porovnejte s tabulkou u daného modelu.

Liší se velikosti mezi modely?

Ano, střih i rozměry se liší – vždy kontrolujte tabulku konkrétního produktu.

Jak vybrat správnou velikost, když je dítě „mezi“?

Obvykle zvolte o číslo větší pro pohodlí a rezervu do růstu; sledujte i typ materiálu a střih.

Máte příklady konkrétních rozměrů?

U vybraných modelů uvádíme kompletní tabulky (věk/velikost/obvod/délky). Řiďte se údaji u daného výrobku.

Materiály a péče

Jak prát tylové, krajkové a slavnostní šaty?

Preferujte jemnou péči: ruční praní nebo šetrný program v nízké teplotě, sušit volně na plocho, žehlení na nejnižší stupeň přes látku. Vždy respektujte štítek u produktu.

Máte výrobky s bezpečnostními certifikáty (např. OEKO-TEX)?

U vybraných položek ano – informaci uvádíme v popisu. Sledujte štítky a produktové stránky.

Jaké materiály a střihy jsou praktické pro děti?

Osvědčené jsou bavlna/bavlna+elastan či kvalitní polyester, pohodlné střihy (A-linie, pružný pas) a snadná údržba.

Produkty a dostupnost

Za jak dlouho objednávku odesíláte?

U skladových produktů zpravidla do 24 hodin (pracovní den); dostupnost je uvedená u položky.

Jak postupovat, když je velikost vyprodaná?

Sledujte novinky, případně nám napište – poradíme s alternativou nebo dostupností.

Nabízíte promoční taláry a doplňky pro školy/školky?

Ano – máme speciální akademickou kolekci a individuální nabídky pro instituce (taláry, čepice, šerpy, tubusy apod.).

Slevy a věrnostní program

Jak funguje věrnostní program?

Registrovaní zákazníci sbírají body: 1 Kč = 2 body. Body expirují po 365 dnech; po dosažení prahů se sleva uplatní automaticky v košíku.

Jak získám extra body?

Např. registrací k newsletteru (+100 bodů) a přidáním recenze (+200 bodů). Při vrácení zboží se příslušné body odečtou.

Jaké jsou slevové úrovně?

Příklady prahů: 5 % od 100 a 200 bodů, 10 % od 1000 bodů (aktuální stav sledujte v účtu).

Kontakt a osobní údaje

Jak vás kontaktovat a kam posílat korespondenci/vratky?

E-mail: info@zoyafashion.cz. Adresa pro vratky: Olza Logistic – ZOYA, Lípová 1986, 737 01 Český Těšín. IČO: 92084148.

Jak nakládáte s osobními údaji?

Osobní údaje zpracováváme dle zásad ochrany soukromí uvedených na webu. V případě dotazů pište na info@zoyafashion.cz.



Váš tým ZOYA Fashion - dívčí šaty, dětské šaty, dívčí šaty pro družičky, dívčí společenské šaty, krásné dívčí šaty, vánoční šaty dívčí, dívčí plesové šaty, dívčí šaty slavnostní, dívčí sváteční šaty, dívčí vánoční šaty, dívčí bílé šaty, dívčí šaty s dlouhým rukávem, luxusní dívčí šaty, holčičí šaty, dívčí šaty na svatbu. 

nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium