Reklamační řád

Snažíme se zajistit, aby všechny stížnosti byly vyřizovány okamžitě.

Popis reklamačního řízení:

  1. Kupující může podat stížnost týkající se uzavřené smlouvy na e-mailovou adresu info@zoyafashion.cz.

  2. Řádně podaná stížnost by měla obsahovat alespoň: jméno, příjmení, e-mailovou adresu kupujícího, datum uzavření dohody, na jejímž základě je stížnost podána, předmět stížnosti, s uvedením žádosti kupujícího, všechny okolnosti odůvodňující stížnost.

  3. Pokud je třeba údaje nebo informace uvedené ve stížnosti doplnit, požádá obchod před posouzením stížnosti osobu podávající stížnost, aby ji dokončila v uvedeném rozsahu.

  4. Obchod odpovídá na stížnosti okamžitě od data, kdy byl obdržen, ve správné podobě. Odpověď na stížnost je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou kupujícím nebo na tradiční poštovní adresu.

  5. Pokud provedení oprávněné stížnosti zahrnuje odeslání nového produktu zákazníkovi nebo odstranění nesouladu, náklady na dodání ponese Obchod.

Pokud máte jakékoli dotazy nebo připomínky, kontaktujte nás prostřednictvím kontaktního formuláře na adrese info@zoyafashion.cz.


Jsme vám k dispozici!

Váš tým ZOYA Fashion - Dívčí společenské šaty, dívčí šaty na svatbu, šaty pro družičky dívčí, dívčí slavnostní šaty, šaty pro miminka, luxusní dívčí šaty.

nahoru
Sklep jest w trybie podglądu
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium